A Gépek Lázadása

Gépek Lázadása 2x08 - Lézer János, #origogate és a figyikutya

Az online médiában történt események begyűrűztek a mai adásba, és kicsit kevésbé teches, de sokkal aktuálisabb adást produkáltunk.

podcast_cover.png

Az adás, ahol sokat legyintünk, de azt nem halljátok, valamennyit politizálunk és siránkozunk (nem lesz belőle rendszer), de azért jut idő némi techezésre is: WWDC, Instagram, iOS appok és a Google műholdjai alkotják az adás gerincét az Origo, Lázár János és a zseniális tervezet mellett, aminek a célja a Google és a Facebook megadóztatása.

Sose hallgattál még podcastet? Nem para!

Shownotes nagyoknak

Pikkpack
Google és a milliárdos műholdak
Az Origo és a kommentek
Új insta effektek

Appok mindenkinek

Trials Frontier: Google Play Store / Apple iTunes

Two Dots:  Apple iTunes

Blek: Apple iTunes

• bejegyezte Deino 2014. június 04. napján
9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔batyu♔ 2014.06.05. 09:24:51

"Mi a frász ez?"

Én ezt egy radikálisabb ballibsi dolognak nézem. Szerintem más is.

Szalai Bordás Gergő 2014.06.05. 11:21:18

Szerintem meg annyival jobbán áll nektek amikor kifejtitek a véleményetek ilyen dolgokról is:D
tudom hogy nem minden hallgatótok egy ilyen hozzám hasonló - ahogy az előző kommentben írták - radikális ballibsi, de annyira hiánypótló lenne a magyar podcastek között egy ilyen:DD
Meg ahoz, hogy az ember felhábordjon egy ilyen dolgon, szerintem bőven elég értelmes embernek lenni:D

Persze nem azt mondom, hogy csak erről kéne csak beszélnetek, de sokkal életközelibb mint amikor csak technikai dolgokról beszéltek (megjegyzem nincs azzal se semmi baj:D) De akkor is. Szerintem ez volt az eddigi legjobb adás, na:D

És mint ahogy mondtátok, minden magyar kommentben megjelenik az, hogy zsidó-cigány-bolsevik, megteszem én is:

Üdv,

Szalai-B. Gergő

-egy zsidó-cigány-bolsevik hallgatótok:D

DuDe 2014.06.05. 13:23:59

Diplodocus...az :D

Én kifejezetten élveztem, hogy most moderáltabb volt az adás, és igenis vannak események, amik mellett nem lehet szó nélkül elmenni, szóval nem volt para a közéleti szál :)

klczt 2014.06.06. 16:06:41

@DuDe: igyekeztünk a legutóbbi után kicsit visszafogottabbak lenni. :)

danesdzsu2 2014.06.06. 16:32:35

Amikor hallgattam, nem tűnt jó ötletnek a politikai rész, de az első komment meggyőzőtt róla, hogy mégiscsak megérte, jó szórakozást nyújtanak az effélék:)

Még nem hallgattam végig, de az egész adás eddig a leghallgathatóbb volt a V2-ból.

GCs 2014.07.31. 18:20:59

Srácok! Mikor jön új rész? Mindjárt sírok.

klczt 2014.08.21. 12:38:10

@GCs: most vettük fel. :)

GCs 2014.08.21. 13:05:54

@klczt: Király! Deino mondta, hogy lehet, hogy... Tegyétek ki, hadd hallgassuk :)
Speed / Tomi / Deino
süti beállítások módosítása