A Gépek Lázadása

Breffo Spiderpodium teszt

Vannak olyan kérdések, melyeket már azelőtt megválaszoltak, mielőtt feltettük volna őket.

brefi.jpg

Ilyen például, hogy mire akasszuk a telefonunkat, ha mondjuk a konyhaszekrény ajtajáról szeretnénk magunkat fotózni. Nos, a Breffo ebben is segít. De miről is beszélünk? Ehhez nyúljunk vissza az alapokhoz, és nézzük meg, mit is írnak magukról!

A Breffo® többszörös díjnyertes Spiderpodium terméke egyike a világ legkeresettebb és legszéleskörűbb funkcionalitással rendelkező mobil kiegészítőinek. A „Mobile Accessory of the Year” címet kapott Breffo Spiderpodiummal dokkolni, megtámasztani, belógatni, vagy rögzíteni lehet szinte minden okostelefont, navigációs egységet, mini tabletet, digitális fényképezőgépet és mini bluetooth hangszórót gyakorlatilag bárhol, bármihez. Ezt a világ több, mint 50 országban kapható, szabadalmi oltalom alatt álló Spiderpodium 8 erős, de rugalmas lába teszi lehetővé.

Nos, ez mind szép és jó, de nézzük meg, mit is kapunk a gyakorlatban. A Pók egy kis dobozban érkezik, és jó sok különféle választható színben, én most a szürkére és a kékre mentem rá. Első körben az irodában teszteltem, és amikor a szemem elé tárult, egy pillanatra megijedtem, hogy az Alien arctámadóját csomagolták be végül, de szerencsére ez nem akart a fejemre ugrani. A viccet félretéve tényleg úgy néz ki, mint egy nyolclábú pók, ami bizonyos pozícióiban egy kicsit ijesztő is tud lenni, a kollégáimat sikerült is vele néhányszor megtréfálni.

2014-11-20 12.05.54.jpg

Amiben viszont a Spiderpodium nem ismeri a tréfát, az a hajlíthatósága, valamint a stabilitása. Nekem ugye egy 5s-em van, és ezt nagyon ügyesen fel tudtam applikálni akár a paravánra, akár az asztalra, mint egy kis tartóállvány. A nyolc láb középen egy téglalaphoz csatlakozik, ami ráadásul lyukas is, így ha tölteni szeretnénk a telefonunkat, azt is remekül meg lehet oldani vele.

2014-11-20 13.32.39.jpg

Amit én hiányoltam a csomagolásból, az egy "101 mód, ahogyan használd" handlet, mert így bizony hiába van ott a termék, pár ötlet után ki fogsz fújni. Erre ajánlom én azt, hogy nézzünk fel a termék Instagram oldalára és itt rengeteg ötletet találhatunk arra nézve, hogyan érdemes hajlítgatni a puha bevonatú, ámde acélvázat rejtő lábakat. Természetesen nem csak statikus környezetben lehet ez jó, simán ajánlható a termék mondjuk autóban, vagy biciklire való felhelyezéskor is.

insta.jpg

És, hogy hol tudjátok beszerezni? Itthon a Yudam Kft a nagyker, viszont boltokban is kapható, ilyen a Vízvonal Vízisportüzlet, a Maritime Hajósbolt, a Tengerszem, de november végétől már a Best Byte üzletekben is elérhető lesz. Nekem amúgy bejön a termék (jó, mondjuk én a GorillaPodot is szerettem), mert kicsi, mobil, és ezzel már tényleg bármit lehet bárhová rögzíteni, a normális kereteken belül persze.

Elérhetőség: http://yudam.hu/yudam_info_page_breffo.htm

• bejegyezte Jancsa Jani 2014. november 26. napján
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Speed / Tomi / Deino
süti beállítások módosítása